onsdag, januari 07, 2009

Skakig!

Sitter äntligen hemma i soffan alldeles skakig i hela kroppen. Var på väg till Södertälje idag då motorhuven flög upp, spräckte hela vindrutan och jag såg ingenting!!! Jag hade enorm tur att jag inte krockade då jag körde på en 4-filig motorväg. Just då blev jag inte ens rädd, utan det kom efteråt. Så idag blev det inget jobb alls gjort. Det har tagit hela dagen med att ta mig från motorvägen, ordna med bärgare, försäkringsbolag, hyrbil.... Så här i efterhand inser jag att jag får vara tacksam att jag kom oskadad ur situationen.

Annars håller vi på och förbereder oss för Formex. Sen är det ju Kreativa Mässan i slutet av månaden. Ser verkligen fram emot det. Jag hoppas att ni kommer. Massor av roliga och kreativa workshops.

Nä, nu ska jag ta det lugnt och faktiskt gå och lägga mig riktigt tidigt idag. Ta hand om er och.... kör försiktigt!
/Mia

Inga kommentarer: