fredag, februari 13, 2009

Hemma

... efter två dagar i Borlänge. Det är ju Dala Syfestival där nu fredag till söndag. Jag och en kollega delar på monter i år eftersom jag inte kunde vara där över helgen. Så jag och mamma har jobbat där torsdag och fredag och min kollega är där från imorgon till söndag. Bra kompromiss! Sonen fyller nämligen arton år på söndag. Så då måste det ju självklart firas, eller hur? Har lite svårt att förstå att man har så stora barn nu. Visst går tiden fort?
Imorgon är det öppet i butiken. Har packat upp massa roliga nyheter... Så har ni inte varit hos mig på ett tag så rekommenderar jag er verkligen att ta en sväng förbi. Anmälningarna till sommarlägret börjar också ramla in. Superroligt. Längtar redan. Ska bli så härligt.
I Borlänge var det över 15 minusgrader och massa snö! Strålande sol och perfekt skidväder... Så för er som är skidsugna så är inte Romme helt fel faktiskt. Det går ju att åka över dan från Stockholm till och med. Nä, nu ska jag ta och gå och lägga mig och sooova... Vi kanske ses imorn i butiken.... Godnatt!

Inga kommentarer: