torsdag, mars 05, 2009

Vad härligt...

... vi hade det i Göteborg förra helgen. Vi var ju på Mode- och symässan i Excercishallen mitt i stan. Det var en bra mässa. Vi hann med lite shopping på fredagen i härligt soligt vårväder. Helt underbart. Sen på kvällen så bubblade vi jacuzzi på hotellets tak.... Urhärligt! Vi såg upp mot stjärnorna och den härliga utsikten. Det var helt perfekt avslutning efter en intensiv mässdag. Det var inte utan att man blev sugen på att ha en hemma.... fast inte på taket då! :-) Det skulle se ut!
Har gjort om lite i butiken nu. Min pappa har gjort jättefina ställningar som jag kan hänga alla strängar på. Det har blivit enormt mycket rymligare. Är jättenöjd. Nästa vecka kommer det in ännu fler tjeckiska strängar. Helt nya som jag inte haft tidigare. Det ser jag verkligen fram emot.
Nä, nu är det dags att sova. Ska jobba i Södertälje imorgon.
Godnattkramar

Inga kommentarer: