torsdag, december 03, 2009

Julkalender!

Så har vi dragit igång vår alldeles lilla egna julkalender. En ny produkt varje dag till kraftigt reducerat pris i webshopen!
Det är full rulle överallt just nu, både hemma och i butiken. Det är julkonserter, luciasång, julpynt..... etc... etc... Ja, ni vet säkert hur det är när man har barn i skolan runt juletid. Dottern går ju i musikklass och då blir det ju extra så här runt jul också.
Har även ett jullotteri både i butiken och i webshopen. När du handlar för 300 kronor får du automatiskt en lott (handlar du för 600 får du 2 lotter etc...). Dragning den 20 december och vinstvärdet är ca 500 kronor ( och självklart innehåller det massa härliga pärlprodukter!).

Idag har jag tänkt göra min alldeles egna julstjärna. Fick idén när jag var i en inredningsbutik igår. Så åkte iväg och handlade ljusslinga på en gång igår och idag ska jag testa.... Lite artistic wire, pärlor och ljusslingan. Lägger upp en bild sen här i bloggen. Lite intressant att göra något annat än smycken av pärlor tycker jag.

Nä, nu ska jag iväg på lite ärenden innan butiken öppnar. Synes! :)

Inga kommentarer: