torsdag, juli 22, 2010

Snart semester!

Snart ska jag ha semester! I 6 hela dagar!..... Vi ska upp till Norrland, ska bli skönt. Självklart ska jag hälsa på kollegorna i branschen på vägen. :)

Huset är sålt och jag borde väl hålla på och packa för fullt, men har istället ägnat mig åt smyckestillverkning... Kanske inte det mest smartaste, men så kan det ju bli ibland ;) . Imorgon bär det i alla fall av och jag ska försöka koppla av mitt i alla flyttankar och sånt.

Igår var butiken öppen och det var verkligen full fart. Så roligt med alla kunder som kom trots det fina vädret! Det blev till och med en spontankurs i att sy med pärlor mellan några kunder. Härligt! Märkte att jag verkligen saknat butiken, det är så roligt med alla kunder. Håller i alla fall på och få ihop ett kursschema till hösten. Kommer även ha pärlmara och pärljuntor på kvällstid där man anmäler sig. Hoppas ha det ute på hemsidan i augusti. Det kommer i alla fall många nya kurser, så håll utkik!

Nä, nu ska jag iväg och jobba och sen packa lite tänkte jag. Ha det gott i sommarvärmen!

Pärlkramar
Mia

Inga kommentarer: