fredag, oktober 17, 2008

Helg!


Hej hopp! Nog har man att göra alltid. Som flera av er vet så håller min kollega A och jag och jobbar på vårt grossistlager i Södertälje... Vi har smygstartat hemsidan lite, men fler produkter är på gång. Vår grossistsida heter: http://www.parlfabriken.se/ för er som har egen butik och eget företag.

Jo, imorgon lördag så är det pärljunta igen. Så välkomna till butiken och sitt ner i workshoprummet och skapa i gott sällskap! Jag har även ett superbra erbjudande, endast imorgon, på Craft Mates förvaringsväska (med 6 st förvaringslådor). Den svarta för 300 och den lila för 320. Superbra pris! Har dem själv och tycker att de är helt suveräna.
Ska snart iväg till butiken och jobba lite, men ska åka förbi mina föräldrar först då jag är bjuden på lunch; hemmagjord kantarellsoppa... Mmmm, visst låter det gott?

Ha en härlig fredag i solen!

Inga kommentarer: