måndag, oktober 13, 2008

IDOL!


Så har man varit på Idol... Vi var där i fredags. Det var jag och dottern, min kollega och hela hennes familj. Min kollegas barns kusin är med i idol: Anna. Så självklart hejade vi på henne för fullt. Jag trodde att jag mest gick dit för min dotters skull, men det var riktigt roligt. Superhärlig stämning i studion och de sjunger ju så himla bra. Det är ett helt annat ljud och stämning på plats mot vad som uppfattas i tv. Betydligt bättre på plats.

Men visst sjöng Anna bra! Helt suveränt. Sen var även Lars helt suverän. Jag fick gåshud när han sjöng.
Fast jag tycker ju att de kunde ha lite snyggare smycken! Det var ett smycke som jag gillade i alla fall och det var det som Sepideh hade. Ett långt kedjehalsband med en berlock längs ner. Snyggt och dessutom väldigt enkelt att göra själv...

Har lagt in en hel del nya kurser på hemsidan. Bland annat Silverlera (äntligen kommer vissa av er utropa har jag förstått!) och även en urhäftig kurs i fusing där vi ska göra juldekorationer. Bland annat lära oss fusa söta tomtar och änglar. Missa inte den!
Nä nu ska jag iväg till min bokförare och gå igenom massa papper!
Ha det gott!

Inga kommentarer: