söndag, december 14, 2008

10 dagar kvar...

... till julafton. Jösses vad tiden går snabbt. Och inte någon snö i sikte. Trist! Hade silverlera kurs igen i onsdags. Det är ju så himla kul att jobba med det materialet. Så annorlunda mot vanlig smyckestillverkning, precis som glasfusing. Det är så härligt med just smyckestillverkning att man kan variera sig i det oändliga. Man blir aldrig uttråkad. Har lite svårt med mitt tangent bord just nu då min dotter haft sönder bokstaven e...dvs den finns inte längre... Hon tappade mobilen där... Suck! Tonåringar!
Ska snart iväg till en liten julfest som de har i sonens teatergrupp. Han är med som en av de vuxna i en barnteatergrupp. Jättehärligt att se dem på scenen. Man ser hur de små barnen lyser upp och växer.

Nu har jag äntligen fakturabetalning i webshopen! Aktiverade funktionen i fredags... Inte så dumt att kunna handla och betala efter 2 veckor!
Nä, nu måste jag nog skynda mig på om jag inte ska komma försent till teatern. Ha en fortsatt härlig söndag!

Inga kommentarer: