onsdag, december 10, 2008

Onsdag

Jaha, så var det mitt i veckan redan. Tiden går ju så otroligt fort... Har butiken öppen idag och efter det silverlera kurs. Det är så kul med silverlera. Jag rekommenderar er verkligen att prova på. Så väldigt annorlunda mot annan smyckestillverkning. Fast innan jag öppnar butiken så ska jag faktiskt träna... Det var ett tag sedan nu. Det har varit så mycket mässor och annat så jag har (tyvärr) inte prioriterat träningen. Väldigt dumt...
Ska iaf först till butiken och sätta in en bricka med glasfusing från kursen i söndags. Det skapades massor av vackra saker. Själv har jag gjort en hel del juldekorationer. Jag lägger ut bilder snart på hemsidan. Är riktigt nöjd. Superfina blompinnar med änglar, tomtar och stjärnor... Snyggt och enkelt.

Annars jobbar jag ju mycket i Södertälje nu också, med vår grossistverksamhet. Vi får in nya produkter hela tiden. Superkul. Innan jul får vi över ett ton från Kina!!! Så då blir det fotografera och sortera av...:-)

Ha nu en härlig onsdag (vi kanske ses i butiken?).
Kram

Inga kommentarer: