torsdag, april 02, 2009

Bygga monter ... igen

Så var det dags att bygga monter igen. Har byggt i två dagar nu och är redan hemma och ska ta det lite lugnt... (förutom att paketera lite pärlor så klart.....!). Men känns skönt att ta det lite lugnt i hemmets vrå. Jag hoppas att ni tar er ut till Kista och kollar. Jag och Rosa Kompaniet ska bland annat ha en gemensam workshop, där man gör en del med makramé och en del med kedjor och andra smyckesdelar. Blir ett supersnyggt halsband! Kostar bara material, så passa på!
För er som handlar i webshopen under dessa dagar så dröjer det lite längre innan jag kan skicka ut allt. Skickade ut ordrar idag och sen på tisdag i nästa vecka. På skärtorsdag åker jag och dottern iväg mot fjällvärlden och skidåkning i Trysil :-) . Härligt! Aktiv semester.... Hoppas bara att jag hinner sova ikapp lite innan dess...
Det var länge sen jag åkte skidor så det ska bli kul.

Imorgon är det upp tidigt och sen iväg till mässan. Första mässdagen på Syfestivalen. Hallen ser jättefin ut. De har gjort väldigt rymligt och breda gångar. Massor av serveringar och ställen för besökarna att sitta ner på. Så en stor förbättring mot förra året.
Nä, nu måste jag iväg och laga lite middag till familjen.... Ha det gott i det härliga vårvädret!

Inga kommentarer: