torsdag, april 23, 2009

Visst är det...

... underbart med värmen och solen! Till råga på allt kom jag hem igår kväll (hade en sen jobbkväll) och dottern hade röjt på vår baksida så att vi kan sitta och njuta i vårsolen på uteplatsen. Så otroligt härligt! Ingen dålig överraskning.

Håller på för fullt och uppdaterar i webshopen. Igår la jag in så mycket som 79 st nya tjeckiska lampwork! Det tar ju tid att fota och lägga in alla uppgifter och det är så skönt när det är gjort. Nu ska jag försöka hinna med resten som är fotat till helgen. Så håll utkik efter vaxade tjeckiska glaspärlor, bland annat urhäftiga krackelerade i härliga färger!

I lördags var jag på möhippa. Trodde att den tiden var förbi, så det var superkul att få uppleva en till :-) Vi hade en trevlig och rolig dag med James Bond-tema! Bland annat var vi på gemensam Pole-dancing träning! Så otroligt roligt och jobbigt. Snacka om träningsvärk i armarna dagen efter och konstiga blåmärken på benen! Men rekommenderas faktiskt, väldigt roligt och seriöst.

Idag ska jag iväg på lite nål-behandling! Min rygg och ischias har inte varit så rolig och jag var på akupunktur förra fredan och ska dit idag igen. Det gör otroligt ont, men jösses vad det hjälper, så det är det värt. Jag som är spruträdd, inte illa att självmant göra något sådant tycker jag... Ska försöka hinna vara ute i solen och njuta lite också... kanske lite trädgårdsarbete. Upptäckte förresten imorse att min dotter även hade klippt ner hela min klängros!!!! Gjorde mig lite ledsen, men hon tyckte den var ful och taggig.... försökte säga att den blir ju otroligt vacker om någon månad... eller rättare sagt... skulle ha blivit... Snyft! Nåja, den växer förhoppningsvis upp till nästa sommar igen.

Nä, ska fortsätta att jobba och hinna med allt innan butiken öppnar idag. Ha det härligt i vårsolen!

Inga kommentarer: