fredag, april 13, 2007

Värme!

Det kunde man väl inte tro när man tittade ut genom fönstret i måndags... Snacka om väderväxlingar! Hade i alla fall en härlig påsk. Vi har ju äntligen fått flytta hem och just nu är det lite smått kaos med lådor lite överallt. Sen är det mycket på jobbet och med pärleriet så jag hinner inte packa upp just nu...
Har bokat business-resa till Tjeckien i nästa månad! Ska hämta upp de tjeckiska handgjorda pärlorna och samtidigt passa på och diskutera samarbete och egen design av pärlor. Jättespännande! Kommer att besöka alla mina leverantörer. Förhoppningsvis är det varmt och härligt när jag är där också. Kommer bara vara borta i fyra dagar så det blir intensiva dagar. Svårt att vara borta längre för mig med tanke på barn och även butiken. Ser fram emot det. Var där i augusti sist så det är ett tag sedan.
Har haft kurs ikväll i butiken och det var som vanligt jättetrevligt. Jag får alltid mycket inspiration av mina elever. Roligt! Nä, har möte kl 8 på jobbet imorgon och måste åka innan kl 7 och nu är den snart halvett på natten... inte bra... Ha det så gott i vårvärmen och passa på att göra något vackert att ha på er nu när inga bylsiga koftor gömmer smyckena.

Inga kommentarer: