fredag, april 06, 2007

Glad påsk!

... önskar jag er alla. Vi har äntligen fått flytta hem! Fast just nu består hemmet mest utav flyttkartonger. Det lär ta ett tag innan man är i ordning, men så otroligt skönt att vara hemma! Sen har ju katterna också fått flytta hem och det var urmysigt i morse när man fick ett kurrande sällskap bredvid sig när man hade vaknat!

Sen har jag fått en massa nya varor till butiken: Både från USA, Italien och Tjeckien. Får ytterligare mer pärlor nu i april månad och i slutet av maj så väntar jag en last från Kina! Fick bilder mailade till mig på pärlorna och de är urfina. Både cloisonnéer och lampwork. Kommer även köpa in många handgjorda glaspärlor från Tjeckien. Kommer att även bli grossist för dessa då jag fått förfrågningar på sådana pärlor från butiker. Superkul! Nu ska jag fortsätta att plocka upp kartonger! Ha en härlig påskhelg nu och ät inte för mycket godis och ägg nu!!!

Inga kommentarer: