söndag, mars 25, 2007

Sommartid...

Även om det är superskönt med sommartid och att det går mot ljusare tider så är den första dagen alltid jobbig. Helt plötsligt är en hel timme borta! Skulle skjutsa dottern halvåtta imorse (vilket då i gammal tid blir halvsju!),så lite trött är man. Har städat hela förmiddagen och passar på och tar en paus innan det är dags att hämta dottern och några lagkamrater. De har tävling i Nacka idag.
Har en hel del pärlor att sortera här i lägenheten som ska till affären. Det ser ut som om vi får flytta till påsk så det börjar bli dags att göra sig flyttklar (ÄNTLIGEN!). Inte en dag för tidigt... Längtar hem något otroligt mycket. Annars har det varit fullt upp i helgen. Fick leverans både från Tjeckien och USA i fredags. Massa bra verktyg, wire och vissa metalldelar från Beadalon och även smyckesdelar från Tjeckien. Sen i nästa vecka har jag 42 kilo pärlor som kommer från min tjeckiska pärlleverantör!!! Rena rama julafton. Men det är mycket jobb att plocka upp och göra iordning. Jag behöver ju även göra om mitt produktnummer system vilket kommer ta viss tid. Men när det väl är gjort blir det superbra och snabbt och lätt att plocka ihop webordrarna.
På fredag så bär det ju iväg till Göteborg och Nordiska stämpel- och scrapbookingmässan. Det ska bli jättekul. Spännande med ett nytt forum också. Scrapbooking är superkul. Hoppas hinna med lite mer av det när butiken är igång ordentligt och jag fått in alla produkter i systemet.
Nä, nu ska jag ta ett ryck med dammsugaren innan det är dags att hämta dottern...

Inga kommentarer: