söndag, mars 04, 2007

Intensiv helg

... har det varit, men kul. Mässan var otroligt rolig och vi hamnade i scrapbookingområdet bland alla supertrevliga scrapbookare. Enormt trevliga tjejer (och några få killar). Ytterligare en hobby som jag tyvärr inte haft tid att ägna mig åt det sista året. Finns otroligt mycket kul. Har bestämt mig för att även sälja svenska stämplar i butiken, så att man kan göra snygga kort till sina smycken (eller annat...). Känns kul! Mässan var i alla fall väldigt lyckad för 2 stenar och kommer även vara med på scrapbookmässan om en månad i Göteborg. Ska bli spännande och kul. Kommer även köpa in superbra förvaring som jag själv köpt till mig själv i helgen. Helt suveräna! Ni får komma till butiken och kolla sen.

Min pappa och brorsan har flyttat in de stora möblerna i nya butiken i helgen. Nu i veckan blir det att så smått flytta över pärlor också... Fast på tisdag har jag en kurs i Södertälje så då blir det inget i lokalen. Känns enormt kul och spännande med egen lokal och butik. En otroligt bra känsla! Imorgon har jag ett möte med en tjeckisk pärlfabrikör och det ska bli jättespännande att få se vad de har att erbjuda. Har fått flera förfrågningar från andra företagare om att bli deras grossist så det känns superkul. Så jag är taggad inför morgondagen! Sen känner jag även att det är dags att åka ner till Tjeckien och besöka mina leverantörer. Nu är det dags att inta lite skönhetssömn... Grannarna hade "lite vänner" hemma igår så mitt i natten så fick jag trava upp till dem i morgonrocken och jag behövde inte ens be dem att sänka ljudet. De förstod iaf vad jag ville! Tystare blev det, men sen när deras kompisar skulle hem vid 4-tiden på morgonen så drämdes det i dörrar och pratades högt i trappen så jag vaknade abrupt av att jag riktigt studsade i sängen av smällen i dörren! Så nu behöver jag verkligen min skönhetssömn..... Sweet dreams!

Inga kommentarer: