söndag, mars 11, 2007

Börjar bli frisk...


Har varit dålig nu i veckan. Ont i halsen och helt däckad. Inte alls kul! Tur att jag har mamma och pappa som hjälpt mig med att få i ordning butiken. På onsdag har jag min första kurs i nya butiken och då behöver allt vara på plats. Sen på lördag öppnar jag. Ska bli urkul!
Sen har jag gjort flera stora beställningar. Både från Tjeckien, Kina och USA. Ser verkligen fram emot att ta emot allt. Det känns som lilla julafton när man får hem saker. Har också köpt en Dymo apparat för att märka alla produker ordentligt med artikelnummer, pris etc. Fast innan dess måste jag göra om alla nummer och om-katalogisera allt. Men när det är färdigt så blir det superbra. Lätt att hitta när jag får webordrar och så.

Ni är hjärtligt välkomna till den nya butiken på lördag. Jag kommer att ha öppet mellan kl 10-14. Självklart bjuder jag på kaffe och kaka. Det finns massa nytt att botanisera ibland och kanske anmäla sig till en ny kurs?

Pärliga kramar

Mia

Inga kommentarer: