torsdag, mars 01, 2007

Uppackat!

Så har vi packat upp och gjort färdigt vår monter på Syfestivalen. Ser verkligen fram emot den. Kul och spännande. Man får så otroligt mycket inspiration när man är på mässor! Vill ni komma och hälsa på oss så finns vi i monter C:24. Köpte några ursnygga hyllor från IKEA igår och några svarta mattor med en grön rand på (matchar jättefint mot tyget vi har draperat borden med), så montern har lyft rejält mot förra året. Sen träffar man många kända ansikten från mässor man varit med på tidigare. Alltid kul!

Har en ny order på gång från Tjeckien också. Lite roliga nya pärlor på sträng! Känner att det är dags att åka ner igen snart. Vintern måste passera först. Jobbigt att köra bil på deras vägar när det är snö. Men jag är allt bra sugen på att åka ner och handla och förhandla... Sen planerar jag även en trip till Peking snart. Troligtvis fram emot sommaren. Ska bli otroligt kul och intressant. Nä, nu måste jag gå och lägga mig faktiskt. Kommer nog dröja ett tag innan jag kan slappna av ändå. Har precis ätit en härlig middag tillsammans med min son som kom hem idag. Mysigt! Sen åt vi GBs nya Carte Dor glass... äntligen har de börjat med världens godaste glass-smak: Dulce de Leche!!! Jag åt upp mig ett antal kilo på den glass-smaken när vi bodde i USA!!! Rekommenderas starkt. Supergod! Godnatt... sweet pearly dreams...

Inga kommentarer: