torsdag, mars 22, 2007

Baka...

Håller på och bakar morotskaka. Sonens klass ska få sälja fikabröd på en talangjakt de har på skolan imorgon kväll. Så han ville göra morotskaka. Men han var så trött idag så han har gått och lagt sig. Fast han rev alla morötterna i alla fall. Som vanligt har jag gjort alldeles för stor sats, så jag får nog hålla mig vaken ett tag...

Imorgon ska vi tacka av en av våra chefer på jobbet med en öl direkt efter jobbet. Ska bli kul att komma ut lite. Har inte direkt varit supersocial det senaste halvåret. Har mest varit hemma och hållt på med pärleriet. Fast det kommer inte bli så sent. Vi ska ju gå redan vid fem-snåret och jag ska ju till butiken imorgon. Känns roligt att ha kommit igång ordentligt med butiken igen. Nä, nu måste jag iväg till ugnen och ta ut kakorna.

Inga kommentarer: