onsdag, mars 14, 2007

Smycken...

Mycket kurser just nu, vilket är superkul! Har haft kurser två kvällar i rad och det är otroligt kul och trevligt. Idag skulle jag fått en leverans från Italien, men glömde ge dem mina föräldrars adress eftersom jag inte var hemma. Så paketet är tillbaka på deras kontor, men imorgon kommer den. Bland annat kommer jag att få wire mesh ribbon. Man kan göra så otroligt mycket häftigt med det... Håll utkik på hemsidan eller varför inte: kom in till butiken och kolla in själva! Nu ska jag strax gå och sova. Har ordnat så att jag kan ta kortbetalning både i affären och på nätet idag. Det tar ca 2 veckor verkar det innan allt kan fungera, men det blir väldigt bra.

Kom hem idag och upptäckte att jag hade missat nästan hela dubbelavsnittet av Greys Anatomy!!! :-( Inte kul. Den serien är ju så otroligt bra... på många sätt... Nu sitter jag och roar mig med American Idol medan jag jobbar med datorn.

Nä...nu är det dags för skönhetssömnen...

Inga kommentarer: