torsdag, mars 15, 2007

Wire mesh ribbon!

Nu har jag fått det! Wire mesh ribbon, direkt från fabrikanten i Italien! Jag satte mig på en gång och gjorde halsband. Så otroligt häftigt och kul! Jag kommer att lägga in bilder på webshopen sen. Tog med mig hem också. Måste bara göra ett halsband att ha på mig på jobbet imorgon. Om ni tittar in i butiken ta en koll, det är urhäftigt att jobba med och blir läckra resultat.
På jobbet har det varit full rulle. Vi håller på och producerar förpackningarna och planerar alla led inför julpacken! De blir faktiskt himla fina och det är bra grejer. Kul att jobba med men väldigt intensivt just nu.
Jag och en kollega i branschen (från Rosa kompaniet) har lite roliga planer som vi håller på och smider ihop... :-)) Mer info kommer senare när allt är klappat och klart! Det är viktigt att hjälpa varandra när man är enmansföretag, även om man är i samma bransch.
På lördag smygöppnar jag ju butiken. Ska bli kul. Ni som läser bloggen; Om ni handlar för minst 300 kronor på lördag: säg till mig så får ni en välkomstpresent av mig.

Nu ska jag lyssna på min dotter som fått information om rökning och läser upp allt som händer när man röker eller snusar..... Hennes morbror snusar och nu har hon konstaterat att det är därför som han har gula tänder, inte så mycket hår och har dålig andedräkt! Ja, ja man säger ju att barn är ärliga!

Inga kommentarer: