tisdag, mars 04, 2008

Så var...

det sista gången som Syfestivalen var i Sollentuna. Till hösten är det Kista som gäller. Ser fram emot nya lokaler. Luften tar slut redan vid lunchtid och sen känner man sig totalt utpumpad till kvällen i de nuvarande lokalerna.
Idag har jag haft möte med A på Rosa Kompaniet. Vi har planerat inför Sommarlägret och Kreativa Mässan. Sen åker vi ju på inköpsresa till Kina nu i april. Ser verkligen fram emot det.
Känner mig helt utpumpad efter mässan. Tog beslut för en dryg månad sedan att ägna mig helt åt företaget och fick möjlighet till det - så från och med den 1 mars så är jag företagare på heltid! Så otroligt spännande. Det första steget blir att bygga om webshopen - helt från början. Håller på och kollar upp olika webshopslösningar då jag vill ha en som är bättre än den nuvarande. Så jag vet vad jag har att göra ... det blir mycket fotograferande av produkter så att de kan läggas in. Har ju bara en bråkdel i webshopen mot vad jag har i butiken. Så det blir en hel del...
Alltid lika kul med mässa - fast jag är alltid lika trött efteråt. Det var otroligt intensiva dagar, men så kul att träffa kunder och ha workshops. Imorgon har jag kurs inne på Studieförbundet Vuxenskolan inne i stan. Ska bli kul. Fast på dan ska jag vara hemma och städa... Har kommit lite efter med det då jag haft två stora mässor i förra månaden - plus jobbet. Så det blir hederligt hushållsarbete imorgon! Nä, nu ska jag titta på "Sisters and Brothers" i sängen innan jag somnar...

Inga kommentarer: