fredag, juni 20, 2008

Glad midsommar!



Glad midsommar på er allihopa! Sitter och jobbar lite med hemsidan innan det är dags för midsommarfirande. Ska cykla iväg om en dryg timme är det meningen...
Nu börjar det komma in lite roliga paket som vi skickade från Kina på de olika samples som vi fann. Superroligt! Det är ju bara en vecka tills första smyckeslägret börjar så det är jättekul att kunna ha med sig det dit. Ska bli så himla kul.
Har i alla fall börjat fota lite smycken till slut och lagt in dem i inspirationsgalleriet på webbsidan. Så finns det något roligt att inspireras av nu när det inte är några produkter upplagda ännu. Lyckades ladda upp bilderna via ftp-servern, men sen vet jag inte hur jag får in dem i webbshopen så jag fick ladda upp igen på vanligt sätt... Suck! Får ringa på måndag och fråga. Är säkert superenkelt!

Innan jag ens hann börja fota så var min nyfikna katt Lissi självklart framme och in i fototältet. Så då passade jag på och tog en bild på skönheten:
Det är hon som brukar lyckas ta in möss lite då och då och ställer till oreda... ;-). Förresten så kom aldrig musen tillrätta som hamnade i hobbyrummet... Hoppas bara den lyckades krypa ut genom ventilationen...
Nä, nu ska jag nog krypa ur morgonrocken och ta och göra mig iordning för midsommar. Ha en härlig midsommarhelg!

Inga kommentarer: