torsdag, juni 12, 2008

Gymmet

Nu är jag nog inne på min tredje eller är det till och med fjärde vecka på gymmet! Tre gånger i veckan... inte illa eller hur? Har faktiskt redan märkt lite på midjemåttet... fast det är ju en bra bit kvar innan jag är nöjd. Men framför allt så har mitt ryggont totalt slutat! Så otroligt härligt och vad fort den blev bättre. I och för sig så behövde jag ju hjälp först av sjukgymnasten och knäcka kotorna rätt, men sen så med rätt träning. Jättehärligt att slippa ha ont. Sen bonusen att man får bättre kondis, hållning och förhoppningsvis figur är ju inte helt fel... Sen har jag ju faktiskt varit ute några gånger med stavarna också... Fast med vädret som varit de senaste dagarna så är nog gymmet att föredra.

Idag har jag varit i Strängnäs hela dagen och jobbat med Anneli. Det är ju nedräkning till lägret så vi har en hel del att finplanera. Scheman för workshop är färdiga och jag passade på och köpte mer glas till glasfusingen när jag ändå var i Strängnäs. Massa härliga färger! Så nästa vecka ska jag försöka hinna med att fusa lite nytt innan lägret så jag har lite att visa med de nya glasfärgerna. Färgerna blir ju helt annorlunda efter fusingen.

Nä, snart dags att sova... Ska träffa mamma kvart över åtta imorn bitti på gymmet!



Inga kommentarer: