måndag, juni 30, 2008

Sommarläger!

Vad roligt vi har haft! Vet inte när vi skrattade så mycket sist. Vi har haft 4 intensiva och otroligt roliga dagar tillsammans. 22 härliga tjejer med pärlande som gemensamt intresse. Sen att vi haft tur med vädret har ju inte direkt skadat. Jag hoppas verkligen att vi ser er på nästa års sommarläger (fast vi ses väl innan dess hoppas jag!). Eller vad säger ni tjejer?

Somriga och pärliga kramar till er alla från Mia och Anneli. Ni är superhärliga!











1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Saknar Er redan och allt vad det innebar att vara "där". Mentalt-SPA är precis vad det var!
Kändes som jag var i sjunde himlen, kunde aldrig tro att det fanns 21st till ..lika pärltokiga som jag!! ;D
Tänk om jag vetat att vi skulle gå upp kl 07:00 varje dag av egen vilja och dessutom gå och lägga oss kl 01:00.. utan att för den saken skull vara trötta.. Helt snurrigt vad intresse och inspiration kan göra, med en annars oftast väldigt trött småbarnsmamma, som helst går och lägger sig senast 22:30, och som dessutom alltid har ett helv.. att komma ur sängen när den ringer vid 06:00.
Hade en feel-good känsla i kroppen hela tiden under lägret och har det fortfarande.. Helt underbart. Längtar så jag nästan går sönder till nästa år.. och nästa läger.. Tänk vad vi har lärt oss till dess.. och vad vi kan dela med oss till varann!! Ses då! :D Kram från Gizmo