söndag, juli 06, 2008

Tillbaka från lägret

Det har varit så otroligt roligt att vara på smyckeslägret. Alla kreativa tjejer tillsammans. Så härligt när man är tillsammans helt olika människor, men med ett gemensamt intresse. Det känns lite tomt nu när allt är över. Anneli och jag åkte iväg igår efter att ha packat hela fredagskvällen och städat ur huset. Som ni förstår så tar det en stund att packa ihop alltihop. Just nu känns det lite konstigt att det är över, men jag hoppas snart få träffa er igen i butiken eller på olika mässor runt i landet.
Nu under juli månad ska jag fota produkter och lägga upp dem i den nya webshopen så att allt är färdigt i augusti.
Direkt från Nyköping åkte jag till Norrköping för att hämta dottern som varit på Stadium Sportscamp. Det var årets vecka enligt henne och kompisen. De hade haft otroligt roligt och längtar redan tillbaka... Känns det igen?
Nä, nu får jag återgå till städningen... Lite att göra efter att ha varit borta... Har redan hunnit med några tvättvändor och dammsugning... sen är det dags att åka och handla, fylla på kylskåp etc.

Ha en fortsatt härlig sommar... och pärla på... Jo, förresten, ni missar väl inte min tävling som jag har på hemsidan?

Inga kommentarer: