torsdag, juli 31, 2008

Uppdateringar...

Jösses vilken tid det tar att uppdatera webshopen. Nu har jag i alla fall fått en bra struktur på själva jobbet. Fotar i butiken och lägger in allt sen här hemma. Har nästan 400 produkter inne, men då har jag inte ens kommit till alla metalldelar ännu! Om två veckor ska det vara klart...
Nästa vecka ska jag vara ledig. Ska bli så skönt. Ska ner och hälsa på en kompis i södra Sverige, fast först hämtar jag upp dottern i Helsingborg som är där på fotbollscup. Fast nu verkar det ju som om solen ska försvinna och regnet komma. Är det inte typiskt! Men det blir skönt att vara ledig ändå. Fast datorn och pärlor får åka med ner. Lite jobb kommer det nog att bli. Grannarna är bussiga och ser till katterna. Tur att vi har kattlucka!
Ska strax ner till butiken, har öppet idag. Ska passa på och fotografera också så att jag hinner lägga in fler produkter.

Ni glömmer väl inte bort sommartävlingen? Skicka in en bild på ett sommarsmycke. Skriv även ett namn på smycket, dig själv och vad du har använt för material. Sista dagen är den 10 augusti. Skicka in det till mailen, mia@2stenar.se Vinnaren får 300 kronor att handla i butiken för!

Ha det så härligt i solen nu innan den försvinner igen!

Inga kommentarer: