tisdag, augusti 05, 2008

Semester... stormväder...

Så har man äntligen semester och åker till västkusten... Regn och storm... Är det inte typiskt. De har haft nästan tropisk värme ända tills nu... Hade ju räknat med att få ligga och lata mig i solen på en härlig sandstrand... Men det kanske kommer lite sol senare i veckan får vi hoppas. Imorgon ska vi i alla fall till Ullared. Så dottern och hennes kompis lär nog kunna roa sig ändå misstänker jag...

Pratade med grannen hemma igår och blixten slog ner bakom våra hus i förrgår. Hos flera av grannarna har de elektriska apparaterna gått sönder. Så jag vet inte om vi har tv och dator när vi kommer hem. Inte tänkte jag på att dra ut sladdarna... Inte så kul om så är fallet. Själv hade hon stått i duschen när det hände och fått världens stöt, superläskigt. Har inte ens tänkt på att det är livsfarligt att duscha när blixten och åskan går...

Själv var jag till och med iväg till gymet imorse, trots att jag har semester. Kändes riktigt bra. Det är skönt när man har kommit igång. Så slipper jag få ont i axlarna och ryggen, så det är det värt att pallra sig iväg.

Nä, nu ska jag fortsätta jobba lite. Ha det gott!

Inga kommentarer: