fredag, augusti 15, 2008

Nypremiär och 2-års jubileum!

Nu firar 2 stenar 2-årsjubileum sen webshopen startade och därigenom officiellt själva pärlshopen! Samtidigt så öppnar den nya webshopen och jag hoppas att ni tycker att det blev en förändring till det bättre. Själv känner jag mig riktigt nöjd. Satt uppe till sju imorse med en massa uppdateringar. Det kommer fortfarande trilla in nya produkter varje vecka då det tar tid att få in alla. Men just nu är det ca 800 produkter inlagda...

Jag har bra jubileumserbjudanden i webshopen och självklart kommer jag ha superbra erbjudanden i butiken också. Kom in så får du se!
Så välkomna in i den nya webshopen och botanisera. Dessutom har jag uppdaterat med nya tävlingar och höstens kursutbud. Massor av nya spännande kurser. Saknar du något så säg gärna till. Jag gör vad jag kan för att tillgodose era önskemål. Jo, jag höll ju på att glömma: Ett stort GRATTIS till Jenny Jacobsson som vann sommarens tävling med sitt bidrag midnattssol. Gå in på hemsidan så ser ni en bild på det vackra smycket.


Ha nu en härlig helg (solen har ju faktiskt visat sig hela dagen idag!) och kom gärna förbi butiken imorgon och ta del av fina jubileumserbjudanden.

//Mia

Inga kommentarer: