tisdag, augusti 26, 2008

Roligt

Det är så roligt att det börjar röra ordentligt på sig i webshopen. Det var med andra ord mödan värt att bygga om den på nytt i somras. Många soliga dagar som tillbringades inomhus.
Har en del annat på gång just nu och det känns i kroppen att jag jobbat alldeles för mycket nu den senaste månaden. Brukar inte vara så trött. Men ska bli bättre på att ge mig själv lite lediga dagar ibland. Det är så lätt att det blir jobba 7 dagar i veckan och det funkar ju inte i längden... Idag skiner solen iaf och ska försöka ta mig ut lite och njuta av den. Lite trädgårdsarbete vore nog inte fel...

Igår var vi på ett frukostmöte inne på Kulturhuset. Vi är med i ett nätverk av kvinnliga företagare. Det var superbra! En väldigt bra paneldiskussion med inbjudna kvinnliga företagare och vår integrations- och jämställdhetsminister. Hon var väldigt bra också. Vi minglade lite och träffade många trevliga och intressanta människor. Så roligt!
Idag ska jag iväg och ordan lite ärenden... Suck! Men i eftermiddag har jag ju öppet i butiken. Alltid lika roligt faktiskt. Har fått in mycket mer förvaring från Craft Mates och har ju suveräna jubileumserbjudanden på dem också... Så passa på om du funderar på en förvaringsväska. Det här erbjudandet återkommer nog inte...
Nä, nu ska jag ta och komma igång. Satte mig vid datorn innan jag ens hunnit få i mig en kopp kaffe... Så nu känner jag att det drar i kaffetarmen...
Jo, ni missar väl inte hösttävlingen... Sista dagen är den 15 september. Du kan vinna presentkort på 500 kr i butiken.... Kolla in hemsidan under tävling...

Inga kommentarer: