söndag, augusti 24, 2008

Söndag

och jag har jobbat hela helgen... Det känns i kroppen. Måste lära mig att ta det lite lugnt emellanåt också. Imorgon bitti ska jag och min kollega på ett frukostmöte med ett kvinnligt nätverk vi är med i. Ska bli väldigt intressant. Bland annat ska man prata om svårigheter som kvinnliga företagare stöter på. Det är flera med i panelen och bland annat Nyamko Sabuni. Ser fram emot det. Så A kommer hit snart och sover över eftersom hon bor i Strängnäs. Frukostmötet börjar nämligen halvåtta imorgon bitti inne i stan... Så det blir en tidig morgon för oss.
Jo, kom gärna med feedback på min nya webshop. Vill gärna ha förslag på förbättringar och även om det är något som ni saknar i den. Nu är det dags att koppla av i soffan en stund innan sängen hägrar...

Inga kommentarer: