söndag, november 12, 2006

Snart öppnar butiken!

Har tillbringat större delen av helgen med att knyta pärlsträngar, sätta upp pärlor och prismärka... Vad det tar tid att förbereda allt... På onsdag smäller det! Ska bli så himla häftigt! Har faktiskt redan beställt fler tjeckiska och kinesiska pärlor. Dessutom har jag blivit direkt-återförsäljare för Beadalon och jag ska sätta mig ner i lugn och ro och beställa massa bra saker från dom. De har så otroligt mycket, men jag börjar nog med wiren, verktyg och sånt. Sen lite förvaring också. De hade också de där otroligt bra nålarna med stort öga....

Annars flöt helgen på lugnt. Dottern sov över hos en kompis och jag och sonen (15-åringen) åt plankstek på Söderby krog. Gott! Sen gick vi och bowlade och jag vann överlägset! Hade fått in tekniken och det var urkul (fast sonen hade nog kunnat se nöjdare ut... ;-) ) . Sen åkte vi hem och fixade lite efterrätt: creme caramell. Så himla gott! Jag somnade framför tvn. Skulle se den brittiska deckaren på 4an, men såg bara första halvan... Så kan det gå...

Nä, nu är det dags att natta sig själv och sova så man orkar upp till jobbet imorgon.
Godnatt på er.....

Inga kommentarer: