fredag, november 03, 2006

Syfestival...

Puh! Så är man hemma efter en otroligt intensiv men superkul dag! Det har gått jättebra... Förutom att jag igår kväll kom på att jag endast fick 6 kg av mina 21 kg pärlor. Kollade på posten imorse som inte visste något.... Tänkte sen att den kommer väl under dagen... men icke. Så himla typiskt! Jag som behövde dem nu till mässan. Trist! Men det har gått jättebra och har även knytit många bra affärskontakter. Vi var tre i montern (jag själv, min kompis Lena och min mamma). Vi hann inte ens äta lunch så himla ruschigt var det. Så ikväll blir det tidig sänggång för mig i alla fall. Satt uppe och knöt pärlsträngar till halvtre igår natt.... Blir inget av med det idag... Nä, ska göra mig iordning nu för min skönhetssömn. En intensiv dag till väntar antagligen imorgon....... Sov gott!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Jag var och handlade av dej på mässan, det var jättekul och jag kunde inte låta bli att gå tillbaka för att köpa mer. Sen tog det bara ett par dagar innan jag var "tvungen" att beställa lite via shoppen också :D

2 stenar sa...

Vad kul att du gillar mina pärlor. Får in mer hela tiden. Bor du i Stockholm så vore det kul om du kom förbi affären (Bragevägen 15 nära Haninge Centrum). Där har jag ännu mer härliga saker... Får in nytt hela tiden.
Mvh
Mia