onsdag, november 01, 2006

Snart syfestival....

Så har vi varit och satt upp bord och kollat på syfestivalen. Ska bli otroligt kul! Står väldigt nära ett annat företag som också säljer pärlor och smyckesdelar. Fast det är bara en fördel tror jag. Man både kompletterar varandra och kunderna hittar oss. Dessutom är jag billigare på det mesta än de så det gör verkligen inget för mig... ;-) Så nu är det full rulle med att plocka ihop de sista pärlorna. Väntar fortfarande på en leverans pärlor, så det är bara att hoppas att de kommer imorgon så får jag väl sitta halva natten och prismärka..... Puh! Ska hinna med lite kul dekoration också... Så ni som har vägarna förbi mässan: glöm inte att komma till monter B:37 ...... För egen del så är jag ganska säker på att jag kommer ha svårt att inte köpa på mig tyg... (som om inte skåpen bågnar hemma redan av det!)
Välkomna!

Inga kommentarer: