söndag, oktober 29, 2006

Pärlor...pärlor

Så har jag hela vardagsrumsgolvet fullt med pärlor igen... Lagom till när jag äntligen fått ordning hemma igen så kommer en leverans från Kina och Tjeckien ... så nu är golvet fullt med pärlor igen. Sortera, kolla att man fått allt. Jämföra med packlistor etc... Sen så ska en viss del till butiken, en viss del vara kvar hemma för webshopen och så måste jag ju nu också ha en del till syfestivalen! Det är ju nedräkning dit. På onsdag åker vi dit och börjar jobba med montern. Sen upp med alla pärlor etc på torsdag och sen på fredag börjar allt. Ska bli kul och urspännande!
Fast just nu har jag fullt upp med att får upp allt i butiken. Det ser jag verkligen fram emot när allt börjar där.
Började i alla fall helgen med en workshop, kul och väldigt trevligt! Jag har ganska många inbokade nu, vilket känns jättekul. Sen kommer jag ha kurser minst en gång i månaden i butiken sedan... Nä... nu är det faktiskt sängdags... Sköt om er!

Inga kommentarer: