söndag, oktober 22, 2006

Butiken...

Håller på för fullt och inreder och fyller på i butiken. Det kommer att bli så himla bra. Ursnyggt om jag nu får säga det själv. Jag och min pappa var där hela dagen igår och donade. Fick upp hyllor och lister. Fyllde på med lite pärlsträngar. Sen är det stora jobbet att hänga upp och fylla på alla pärlor och sätta upp prislappar och namnlappar. Det är mycket mer jobb än man tror. Fast det är kul, så även om det är mycket jobb så är det ju så att det som man tycker om ger ju energi tillbaka! Idag ska Ildiko (hon som har garnbutiken) och jag jobba på en annons som vi ska ha i Mitt i Haninge till hennes jubileum och mitt öppnande. Så ni som får lokaltidningen: Håll ögonen öppna! Bra erbjudanden kommer i butiken! Sen kommer vi börja med kurser på en gång så är ni intresserade kan ni gå in på hemsidan och anmäla er redan nu.
Nu ska jag ta tag i hemmet lite... det har hamnat alldeles för mycket på sidan nu på sistone.
//Mia

Inga kommentarer: