måndag, oktober 09, 2006

Tillbaka från Dalarna...

Så har man varit på Rättviks marknad. Jösses vad stor den är! Det var roligt, men tyvärr hade vi bara sol på söndagen. Regn och rusk på fredagen och lite blandat på lördagen, men det gick ju bra ändå.... Många besökare som blev urglada när dom hittade mitt stånd med alla fina pärlor! Kul! Hann inte gå runt så mycket själv, men köpte i alla fall ett par kopia-crockers till min dotter.... som tyvärr är för små!!! Min elvaåriga dotter har redan större fötter än jag! Det trodde jag ju inte. Så går det när man vill överraska. De växer alldeles för snabbt. Sonen fick honung som var smaksatt, urgod. Direkt från bikupan! Själv köpte jag mig ett par urhäftiga låga gummistövlar! Låter inte så kul kanske, men jösses vad sköna de är! Ett riktigt kap! Så idag ska jag försöka att ta det lugnt. På onsdag blir det till att städa hemma (imorgon är det jobb som vanligt!).....
Men idag skiner ju solen så man får väl försöka pallra sig ut lite också....... ;-)
//Mia

Inga kommentarer: