tisdag, oktober 03, 2006

Däckad....

Äntligen så mår man bättre. I torsdags i förra veckan vaknade jag med en dunderförkylning, huvudvärk och orkade absolut ingenting. Så jag har varit däckad i 5 dagar! Sovit på dagarna och inte fått mycket gjort. Vad en förkylning kan nocka en! Inte alls kul. Jag som ska upp till Rättvik på torsdag... Mycket att hinna med tills dess. Som tur är har jag min mamma som kom över och hjälpte till. Igår fick sonen laga middag, skinkschnitzel med klyftpotatis, väldigt gott!
Idag bär det iväg till jobbet med nya krafter i alla fall.
Måste hinna med ett besök på en skoaffär också för att inhandla sköna skor om man nu ska stå upp i 3 dagar sedan. Sköna och varma..... Funderar på att gå och kolla i Eccoaffären direkt.... Nä.... nu väntar en arbetsdag...
Ta hand om er!
//Mia

Inga kommentarer: