torsdag, oktober 12, 2006

Spännande saker är på gång!

Jo ni... nu händer det saker! Jag har skrivit kontrakt!!! Vaddå undrar kanske ni? Jo, jag har hyrt in mig i en garnbutik här hemma i Haninge. Ska bli urkul. Ser verkligen fram emot det! Har redan börjat kolla inredning och vi har flyttat om lite i butiken så att jag får plats i den.

Den 15:e november är den premiär och ni är hjärtligt välkomna! Det är jubileumsvecka för garnbutiken också och det kommer att vara många erbjudanden den veckan. Den ligger på Bragevägen 15 i Haninge. Karta finns här: http://kartor.eniro.se/query?streetname=bragev%E4gen+15%2C+haninge&what=map&asearch=1 Den ligger bara på 5 minuters gångväg från pendelstationen i Handen. Helt suveränt!

Nä nu är det sent och jag ska gå och lägga mig och drömma om butiken!!!
Sweet dreams.......

Inga kommentarer: