söndag, november 26, 2006

Vattenläcka...!!!

Har lust att börja med en massa fula ord.... fast det bör man ju inte... Mitt klinkersgolv i köket har spruckit och igår skulle min pappa och bror kolla om det var mitt kylskåp som var för tungt. Jag har ett sånt där stort med ismaskin, amerikansk modell. Har ju bott i USA och det är helt underbart att ha en sån! Men inte så underbart just nu alltså!!! Jag har vattenläcka i hela köket!!! Köket... hallen och sen får vi väl se hur mycket mer om det är vardagsrummet också....... Det luktar mögel i hela huset och fläkten går för fullt... Så nu blir det att ha försäkringskontakt på måndag. Har faktiskt sluppit sånt hittills så det blir ju en ny erfarenhet... men ingen kul sådan! Köket var väl en av de få saker i huset som var färdigt och som jag var så otrooligt nöjd med...
Man har bara lust att gå och lägga sig och dra täcket över huvudet! Suck!
Men , men life goes on och idag ska jag stå på Street och sälja smyckesdelar och smycken. Hoppas bara att vädret blir bättre än igår. Väder och försäljning går ju liksom hand i hand....
Ta hand om er och ha en härlig söndag!

Inga kommentarer: