måndag, april 07, 2008

Malmö


Vilken härlig stad och vilka trevliga människor. Vi har haft några härliga och intensiva dagar i Malmö. Vi åkte ju redan i torsdags morse (kl 4!) och kom fram vid lunch. Sen har det varit tre intensiva mässdagar. En väldigt bra mässa och välorganiserad. Roligt har vi haft. På kvällarna har vi åkte in till stan och ätit god mat. Vi var faktiskt på Lilla torget två kvällar i rad, men på olika restauranger. Urmysigt ställe. Vi satt utomhus under stora parasoll och med gaskaminer som värmde. Det var en riktigt kontinental stämning.

Mässan gick bra tycker jag och vi kom hem kl 3 i natt, så man är lite mör. Idag är det uppackning och städning på schemat...

Om två dagar åker vi ju till Kina så det är mycket som ska hinnas med innan dess. Ska bli så otroligt roligt att komma iväg. Hoppas på att komma hem med massa spännande nyheter och vackra pärlor.
Lägret tuffar på och första perioden är ju i stort sett full, men det finns platser till period två. Jag kommer att kunna läsa min mail emellanåt i Kina så det går att anmäla sig trots att jag inte är på hemmaplan. Det är en sommaraktivitet som jag verkligen ser fram emot.
Nä, nu måste jag komma igång lite grann. Är lite seg så här på morgonen efter endast ett par timmars sömn så det är lika bra att sätta igång innan man blir för trött...

Inga kommentarer: