onsdag, april 02, 2008

Packa

Så har man packat ihop butiken... igen... Fast nu har vi börjat få så mycket rutin och bra struktur så det går riktigt fort. Dessutom vet vi var allting är (vilket ju är en klar fördel!). Imorgon kl 4 (ja ni läste rätt... 04.00 på morgonen...!!!) så bär det iväg mot Malmö. Eftersom vi åker med släpkärra så lär det ta sina timmar att komma dit. Vi måste packa upp montern till kl 18 så därför behöver vi åka så tidigt. Så det lär inte bli så sent den kvällen... ;-)
Igår var vi som sagt på Kinesiska ambassaden och ordnade med visum. Vi var där innan det öppnade så det gick fort. Istället för att sitta där och vänta åkte vi iväg till Fältöversten och fikade under tiden. En härlig latte på morgonkvisten är inte helt fel... Men en vanlig ostmacka och en latte ... 50 spänn! Jösses! Så om en vecka bär det iväg. Lite svårt att fatta nu när vi planerat så länge. Vi har i alla fall de viktigaste fabrikerna inbokade med möten, vilket känns skönt. Vi ska även iväg ut till pärlodlingarna och köpa stora fina bumlingar! Är så otroligt nyfiken på vad fabrikerna kan erbjuda oss... Hoppas de har massor roligt och nytt.
Nä, nu ska jag hinna slänga in en till tvätt i maskinen innan jag ska iväg till butiken. Dottern har lyckats hitta flera av mina favorittröjor (självklart de nyaste) som hon nu tycker är våra gemensamt!!! Så nu får man inte ha kläderna i fred heller. Tur i alla fall att hon har större fötter än mig så jag får ha skorna ifred!!! ;-)

Inga kommentarer: