lördag, augusti 19, 2006

Haningedagen....



... gick bra för mej och det var kul att komma ut och sälja BÅDE smycken och pärlor för första gången. Annars har jag ju bara sålt smycken när jag har varit ute. Det märks att det är många som har samma hobby som en annan..... att göra smycken. Väldigt kul! Har lite privata workshops inbokade nu i slutet av månaden, men nästa månad tänkte jag ha mitt första öppna hus/workshop här hemma. Hoppas att ni vill komma då. Det blir antagligen en vardagskväll (eventuellt en söndag), men maila gärna nu om ni är intresserade så att jag vet hur intresset är (maila till mia@2stenar.se). Då kan du passa på och handla till rabatterade priser samtidigt! Alltid roligt eller hur?
Haningedagen var bra för mej och det var mycket folk. Perfekt väder med sol och lite molnigt emellanåt. Kul att komma ut. Man sitter hemma vid datorn och jobbar alltför mycket. Just nu håller jag på och lägger in en hel del nya produkter... Så imorgon finns det lite till. I nästa vecka får jag lite mer smyckesdelar och veckan efter en hel del tjeckiska glaspärlor... Det är sååååå kul när det kommer nya pärlor....

Det är bara att pärla på ..... ;-)
Kram
Mia

Inga kommentarer: