torsdag, augusti 10, 2006

... så när man är färdig så skaffar man sig mer jobb......

Så när jag äntligen var färdig med sidan kom jag på att jag skulle ha den på engelska också..... Hmmm... Min svägerska (eller ex-svägerska!) som bor i Luxenburg har flera väninnor som vill handla av mig så det är väl bara att sätta igång..... Alla sidor plus 350 produkter och imorgon och i nästa vecka får jag drygt 100 produkter till att lägga in....! Fast jag ska inte klaga. Jag tycker faktiskt det är riktigt kul att se hur sidan växer fram... Fast lite ont i axlarna får man av allt skrivande... ;-)
Har bestämt mig för att vara färdig till nästa helg med det i alla fall.... En annorlunda semester kan man lugnt säga.... och jag som ska springa midnattsloppet med jobbet nästa lördag (gulp)... totalt otränad som man är.... Hå hå ja ja, vad ger man sig inte in i......
Nä nu ska jag fortsätta att översätta.....

Pärliga kramar
Mia

Inga kommentarer: