onsdag, augusti 09, 2006

Äntligen webshopen är igång..... :-)

... så äntligen har min webshop nått eterrymden!!! Känns otroligt kul och spännande. Jag hoppas verkligen att den kommer att bli omtyckt. Själv är jag urnöjd... Allt jag har i butiken är ju sådant som jag själv tycker otroligt mycket om. Vissa pärlor är ju favoriter så klart..... men så är det väl för oss alla.... favvisar får man ha....
Så ikväll ska jag koppla av ordentligt... det tycker jag att jag är värd :-)
Botanisera gärna runt på min hemsida och kolla in lite vad jag har. Jag har ungefär 400 produkter än så länge... men redan nästa vecka kommer nästa leverans med ca 50 produkter till och sen vet jag att jag får lite småleveranser de två nästkommande veckorna också...så gå gärna in med jämna mellanrum och kolla. Det är ursnygga tjeckiska glaspärlor som kommer i nästa vecka.... direkt från fabriken.... ;-)

Pärliga kramar
Mia

Inga kommentarer: