onsdag, augusti 30, 2006

Workshop...

... kom hem sent igår kväll efter att ha haft workshop för 10 tjejer på deras arbetsplats. Det var superkul! Det är så häftigt när många tillsammans sitter och är kreativa. Det är så många idéer och nya designer som kommer upp och sån't som man själv inte tänkt på. Väldigt kul och inspirerande. Jag hoppas på flera sådana kvällar :-) .

I slutet av veckan eller på måndag kommer jag att få en leverans av lite nya häftiga tjeckiska pärlor... så håll utkik i webshopen. Jag kommer även sätta upp en sida för nyheter, så att man inte behöver leta efter dem när de kommit in. Det är pärlor som jag beställde när jag var nere på plats i Tjeckien i somras. Ursnygga! Så det ska bli superkul. Har redan ett par olika designer i huvudet...

Fick tips igår om att göra lite färdiga paket med tips på olika designer på smycken som man kan göra med pärlorna. Kommer börja med det i nästa vecka också. Är man nybörjare så kan det vara lite trögt att komma igång och då är det en liten hjälp. Har ni förslag på sådant som ni vill att jag gör beskrivningar på så maila mig gärna; mia@2stenar.se

Let the inspiration flow....

Mia

Inga kommentarer: