torsdag, juni 21, 2007

Veranda

Snart kommer jag att ha en veranda på framsidan! Min pappa håller på och bygger en liten veranda åt mig på framsidan. Ska bli så otroligt skönt att sitta i kvällssolen där sen. Fast nu i helgen ska jag passa på och tvätta av ytterväggarna på huset innan den blir färdigsnickrad. Sen är det dags för målning av det. Kommer bli så himla fint på framsidan sen. Sen är det dags att få fason på baksidan också.
Har precis fått mail om att mina tjeckiska pärlor är på väg: 140 kilo!!! Så det blir lite att fylla på i butiken. Kan man lugnt säga. Så nu måste jag fundera ut hur jag ska få plats med allt. Måste ha mer plats att hänga upp dem på. Men det är ju ett angenämt problem måste jag säga. Det är mer än 250 nya olika pärlor.
Önskar er alla en härlig midsommar!

Inga kommentarer: