fredag, juni 29, 2007

Äntligen!

Har jag fått mitt internet att fungera. Efter många samtal till Com Hem och till slut Dell så löste det sig. Otroligt jobbigt och enerverande att inte ha en dator som fungerar, speciellt när man är beroende av den för att sköta sin verksamhet. Har nu fått in alla rocaille som jag beställde i Tjeckien. Underbart vackra. Dessutom har jag fått massa nya smyckesdelar, även i antikt. Så himla snyggt! Förhoppningsvis får jag mina tjeckiska pärlsträngar i nästa vecka. Över 250 olika sorter! Mycket jobb att få upp, men kul!
Här hemma rör det på sig också. Verandan är nästan klar och det blir så otroligt snyggt! Har redan suttit där i eftermiddagssolen och njutit. Härligt!
Det enda trista just nu är väl semestervädret. Ingen höjdare precis! Det verkar inte som om det kommer att bli bättre heller. Så det får väl bli en hel del pysslande den här semestern antar jag. :-) Fast imorgon ska jag faktiskt måla framsidan på huset. Det ska bli mörkgrått med svarta knutar och sen tror jag att jag kommer att måla dörren härligt röd! Har inte riktigt bestämt mig ännu. Får se...

Nä nu är det dags att varva ner för kvällen.
Ha det gott!

Inga kommentarer: