onsdag, oktober 03, 2007

Har precis varit på kurs...

Har precis haft en jättetrevlig kurs hos en av mina kunder från butiken. Supertrevligt. Många var vi och trångt, men trevligt och mysigt! Roligt att se så många pärla samtidigt och flera av dessa hade aldrig gjort detta förut. Det blev väldigt snygga halsband som resultat. En del hann med betydligt mer än så dessutom!
Igår var jag "ledig" och skulle plocka färdigt i butiken... Gick upp vid 7 och sen vid 9 när min dotter gått till skolan skulle jag gå och vila lite... vaknade kvart i två!!! Jag var tvungen att ringa en kompis och kolla om tiden verkligen stämde! Men jag behövde väl det antar jag... :-) Det har ju varit full rulle på sistone.
Idag var jag tillbaka på jobbet och där är det full fart också. Fast det är bara roligt. På lördag ska butiken vara helt upplockad igen då den är öppen... Ska även försöka få upp en del nyheter. Har en del tjeckiska strängar som måste fram... Även lite sötvattenspärlor.
Har lagt in en hel del nya kurser i butiken. Bland annat så kommer Siv, från Sivs Kreativa Verkstad och jag samarbeta. Hon är florist och är superduktig. Hon var med på Kreativa Mässan. Vi kommer nu först göra Halloween bordsdekorationer med blommor och lite pärlor. Kommer bli superläckert. Sen runt första advent är det dags för juldekorationerna. Ser verkligen fram emot de kurserna. Vi har bara hälften av platserna kvar. De går åt fort och det är jättekul.
Har även lagt in kurser i bland annat Magic wire mesh tube och funderar på att även ha lite kurser med memory wire och lite mer avancerad wire-teknik. Hör gärna av er med önskemål och kommentarer. Antingen direkt till mig eller via bloggen. Bara roligt.
Nä nu är det dags för skönhetssömnen..... Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tack för en trevlig kväll! =)