måndag, oktober 01, 2007

Vilken underbar helg!


Vi har haft en helt underbar helg! Kreativa Mässan blev en riktig succé! Superkul! Så vi återkommer nästa år igen. Så fort allt lagt sig så kommer vi att dra igång planeringen till nästa år. Något vi har bestämt är att vi kommer även ha paketpris för de som rest långt. Vi hade flera stycken som rest över 30 mil för att vara med hela helgen. De bodde på hotellet och hade en superhelg! Så nästa år kommer vi samarbeta ytterligare med Park Inn och erbjuda hela mäss-paket med boende, mat och allt som ingår.
Det var så otroligt härligt att se all kreativitet som flödade överallt. Helt underbara bordsdekorationer med otroligt vackra blommor, härliga scrappade kort, häftiga smycken, vackra japanska paket och färgglada tovade blommor. Superhäftigt! Hann faktiskt själv med att tova en blomma. Fast högerarmen har fortfarande lite träningsvärk av gnuggandet och slängandet av blomman i bordet (!). Häng med på nästa mässa så förstår ni vad jag menar. Ska försöka åka iväg med min mamma och dotter på en helgkurs till Katarina på Skulsta Hantverk. Så otroligt häftigt att tova! Fast då ska jag nog tova ett tyg som jag ska sy något snyggt utav.
Vi har redan planerat att lagom innan jul (troligen i november) ha en kurs i blomsterdekorationer, med tema jul (så klart!). Vi har redan en kurs full, så vi kommer att lägga ut ytterligare datum. Dessa kommer upp på min hemsida senare i denna vecka. Det var helt otroligt vackra blomsterdekorationer som gjordes i helgen. Många som fick mersmak.
Sitter med min kaffekopp just nu och ska strax göra mig iordning för att åka iväg till butiken. Det blir en heldag att försöka få allt på plats igen. ;-) Det här var en helt otroligt rolig och inspirerande helg för mig i alla fall! Skriv gärna inlägg här i min blogg och kommentera, speciellt ni som var med på mässan. Vore jätteroligt att höra vad ni tycker. (Jo, bilder kommer snart att läggas upp på http://www.kreativamassan.se/ från årets mässa)
Kreativa kramar (!)
Mia

Inga kommentarer: