torsdag, oktober 18, 2007

Sjuk...


Idag är jag hemma och är sjuk. Har känt mig dålig länge och till slut så... Extremt ont i halsen och snörvlig... och trött som hör till när man är sjuk. Har fortfarande morgonrocken på mig...
Det har varit full rulle på alla plan. Både på jobbet och hemma och butiken. Väldigt kul med alla kurser och positiva människor som jag träffar där. Sen håller vi redan på och planerar nästa Kreativa Mässa. Den blir nästa höst igen och då kommer vi även att ha olika kvällsaktiviteter och paket att erbjuda. Ska bli superkul!
Butiken rullar på och jag hittar ständigt nya produkter som jag tar hem. Alltid lika spännande. Har dessutom beställt massor av pärltidningar från Australien, superhäftiga. Ska ta med mig dessa till butiken också så ni kan läsa. Lite annorlunda designer mot de amerikanska tidningarna. Har fått massor av roliga nya idéer till nya modeller av smycken. Härligt med ny inspiration!
Nu ska jag gå och lägga mig lite och försöka krya på mig...

Inga kommentarer: